شرایط انصراف از خرید
قبل از ارسال کالا:
می بایست قبل از آنکه کالا توسط فروشگاه اینترنتی کایان برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۸۱۰۸ اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
بعد از ارسال کالا:
چنانچه بعد از ثبت سفارش، از خریدتان پشیمان شدید: (برگشت کالا ممکن است با کسر مبلغ حمل باشد – دارای شرایط ذیل)
- چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، قبل از بازکردن جعبه کالا از خریدتان پشیمان شدید و خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی کایان اطلاع دهید. فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بستهبندی آنها باز نشده باشد و هیچگونه نوشته و برچسبی نیز روی بستهبندی درج نکرده باشید.
- در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
- بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.
نکات قابل توجه:
هزینههای ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینهی عودت توسط خریدار، به عهدهی خریدار خواهد بود.
برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکتهای مادر و یا ثبت در سیستمها و سایتهای شرکتهای تولیدکننده به نام خریدار) و امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.
هزینه های ارسال کالا و مبلغ کالای برگشتی چگونه محاسبه و پرداخت خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کایان باشد، هزینههای ارسال به عهده کایان است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به کایان ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کایان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی استفاده نمایید.
- فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.
- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و کایان از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.